wtorek, 10 stycznia 2017

Nona serendipity in your eyes 3,6

Zdecydowanie kocham chusty tej firmy. Ze swoją Noną się nie rozstaje. Ta testowana nona nie dość, że jest w moim ulubionym kolorze to jeszcze jest w motylki, które ubóstwiam. Skakałam z radości gdy udało mi się dostać do testów tego egzemplarza. Jedyny minus to długość bo to takie krótsze 3,6 m więc ciężko nam było coś powiązać ale i tak warto było. Chusta szorstka i wydaje się nie za gruba ale za to trzyma na mur beton. Nony nic nie ruszy. Nosiłam w niej i 9 i 13 kg bez jakichś specjalnych ekscesów. No jestem tutaj bardzo subiektywna bo po prostu kocham te chusty. Jak już pisałam , raczej polecam je dla większych dzieci niż dla noworodków.

Dane techniczne
Długość: 3,6 m
Gramatura: 285 g/m
Szerokość: 70 cm
Skład: 100% bawełna




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz