środa, 11 stycznia 2017

Lenny Lamb Morska przygoda RS

Moja pierwsza i ostatnia chusta kółkowa. Zakochałam się w tym wzorze bez pamięci, ale niestety kółka to nie moja bajka. Córci bardzo się w kółeczkach podobało i za każdym razem zasypiała. Wzór w żółwie jest przepiękny, no a kolor taki bardzo, bardzo mój. Chusta raczej z tych grubszych i dla mnie jako dla totalnego laika, jeśli chodzi o kółka była dość ciężka do ogarnięcia, ale jak to mówią dla chcącego nic trudnego. Daliśmy radę. Zarówno prawa jak i lewa strona chusty prezentuje się znakomicie. Już mi parę razy przeszło przez myśl by sobie sprawić taką samą tylko w wersji długiej. Polecam i dla maluchów i dla starszaków. Mimo, że jest grubsza jest miękka i milusia. Niestety ma ona też wady, wzór jest dość luźno tkany (długie przeploty) i łatwo przez to o zaciągnięcia.

Dane techniczne
Długość: RS 2,0 m
Gramatura: 280 g/m
Szerokość: 70 cm
Skład: 100% bawełny





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz