poniedziałek, 16 stycznia 2017

Natibaby Kurpie Purpple 3,2


Nigdy nie podobały mi się kurpie. Gdy widziałam je u kogoś w stosie myślałam: jakie one wsiowe! Wszystko się zmieniło, gdy pewnego dnia jedna z dziewczyn zaproponowała mi macanki swoich kurpii. Najpierw myślałam, że to żart, ale jednak nie i po paru dniach dotarła do mnie chusta. Powiem, że od pierwszego wejrzenia zakochałam się w tym wzorze. Na zdjęciach to nie to samo co na żywo. Chusta lekko szorstka, cudnie motająca się i trzymająca na mur beton. Kolory średnio moje, choć fiolet lubię, zieleń na drugiej stronie trochę mnie przerażała. Choć chusta króciutka, udało mi się zawiązać z niej plecak i byłam z siebie dumna. Córci też bardzo przypadła do gustu i chętnie w niej siedziała. Mimo domieszki konopii chusta jest miękka i bardzo fajna jak dla mnie. Jak dla mnie chusta raczej dla większych dzieci, ale i maluszka też by otuliła.

Dane techniczne
Długość: 3,2 m
Gramatura: 280 g/m
Szerokość: 65 cm
Skład: 75% bawełny, 25% konopii





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz