poniedziałek, 16 stycznia 2017

Natibaby Stardust Beautiful Night 4,6

Moja pierwsza chusta z wełną. Bałam się tego okrutnie ale po praniu sweterka córki i wielkiego wełnianego koca stwierdziłam że jestem gotowa na chustę i akurat trafiła się okazja. Jest nasza. Nosi cudnie, jest fajnie miękka i taka milutka w dotyku. Bardzo mi się podoba jej faktura. Kolor oczywiście bardzo mój: ciemny granat w niebieskie i fioletowe gwiazdki. Taki bardzo męski zestaw kolorystyczny. No niestety mój mąż nie da się namówić na noszenie w chuście. Jeśli chodzi o kolor to zarówno prawa jak i lewa strona bardzo mi się podobają. Chusta jest bardzo nośna a do tego pięknie pracuje, dociąga się i trzyma. Myślę że mimo iż posiada w składzie len mogę ją polecić i dla maluszków i dla starszaków.

Dane techniczne
Długość: 4,6 m
Gramatura: ??
Szerokość: 70 cm
Skład: 50% bawełna, 25% len, 25% merino





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz