poniedziałek, 9 stycznia 2017

Lenny Lamb Little Love Mgiełka 5,2

Tej chusty byłam bardzo ciekawa, dużo o niej słyszałam i chciałam sama przekonać się o jej "super mocach". Pierwsze wrażenie: ktoś zamiast chusty wysłał mi super miękki i milusi kocyk. Choć to sama bawełna i do tego średnio gruba chusta wydaje się być grubaśna na mięciutka zarazem. Wrażenie to pewnie wynik użytego splotu serduszkowego. Coś wspaniałego. Chusta robi fajne poduchy, tzn nie wpija się w ramiona podczas noszenia, dzięki czemu nawet długie noszenie dziecka nie powoduje dyskomfortu, podobnie z noszeniem cięższych dzieci. U nas starszej tak się ta chusta spodobała, że nie dała mi zamotać młodszej córki, tylko sama się pchała do motania. Kolor nie jest zły choć za różowym nie przepadam, ten nawet mi spasował. Wzór czyli drobne serduszka na całej chuście bardzo mi się spodobały. 

Dane techniczne
Długość: 5,2
Szerokość: 70 cm
Gramatura: 260 g/m
Skład: 100% bawełny


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz