sobota, 7 stycznia 2017

Blend-a-Med 3D White Luxe

Zostałam wybrana do testowania kuracji wybielającej Blend-a-Med 3D White Luxe na Everydayme. Bardzo byłam ciekawa całej tej kuracji i jej skuteczności. Ja jako osoba lubiąca mocną czarną herbatę  i czerwone wino mam problem z osadem na zębach. 

Po pierwszych paru myciach z użyciem pasty i preparatu przyśpieszającego wybielanie moje zęby zdecydowanie zjaśniały. Bardzo mnie to zdziwiło, ale i ucieszyło. Sama pasta jest super, fajnie myje i pozostawia uczucie czystości w ustach. Dodatkowo ma fajny smak, nie za mocny, a jednak bardzo odświeżający. Natomiast jeśli chodzi o preparat przyśpieszający wybielanie to dla mnie jest on za mocny. Po myciu mam uczucie, jakby schodziła mi skóra z podniebienia i dziąseł. Mogę go używać tylko od czasu do czasu. Co nie zmienia faktu, że ku mojej uciesze kuracja ta jest bardzo skuteczna i żałuję teraz, że nie zrobiłam zdjęcia swoich zębów przed kuracją i po jakimś czasie stosowania. Musicie więc uwierzyć mi na słowo, że warto zainwestować w ten zestaw i cieszyć się pięknym, białym uśmiechem każdego dnia.

1 komentarz:

  1. Swietna jest ta pasta :)
    obserwuje !

    http://gabrysiowetestowaniee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń