środa, 29 czerwca 2016

Arcydzieła na książeczki zdrowia.

W jednym z konkursów wygrałam cudną sówkę breloczek od Ewla Art HandMade. Kochamy sówki breloczki więc to była nagroda idealna dla nas! A do tego taka cudna.
Przed napisaniem do sponsora przeglądałam jego, a w sumie jej stronkę. Jej bo to stronka Pani Ewelinki. W oko wpadły mi pięknie wykonane okładki na książeczki zdrowia. Na stronce znalazłam okładki ze słodkimi misiami. Napisałam wiadomość z pytaniem czy jest możliwość wykonania okładki z innym motywem i otrzymałam odpowiedź: oczywiście, że tak. Pani sama robi projekty i wciela je w życie. Robi to w wielkim stylu. Talent i umiejętności Pani Ewelinki są po prostu niezwykłe. Po krótkiej wymianie wiadomości Pani przysłała mi pierwszy projekt. Aż nie chciało mi się wierzyć, że tak ładnie idzie coś narysować w tak krótkim czasie. Pierwsza okładka jaką sobie zażyczyłam miała być dla młodszej córci, wybrałam motyw pandy na żółtym tle i szary napis Olunia. Wyszło coś pięknego. Od razu zamówiłam i drugą dla starszej córci z motywem kotka na niebieskim tle i również szarym napisem Weronisia. Po drodze mieliśmy małe problemy z wymiarami, ale wszystko dobrze się skończyło. Jak tylko do mnie dotarły od razu przystroiłam nimi książeczki córeczek. Teraz prezentują się świetnie i na pewno nigdzie nam nie zaginą!

Jeśli ktoś z Was szuka takich okładek to stronka Pani Ewelinki jest miejscem, gdzie powinniście się wybrać w pierwszej kolejności. Polecam z całego serca prace Ewla Art, wykonane starannie z troską o najmniejszy szczegół. Po prostu do zakochania! <3



 Czyż nie są piękne?! Ja podziwiam je ilekroć przechodzę obok miejsca gdzie leżą.

NIE zezwala się na jakiekolwiek kopiowanie, przetwarzanie, rozpowszechnianie powyższych zdjęć i projektów w całości lub w części bez zgody autora!



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz