wtorek, 5 lipca 2016

Czas na relaks

Od jakiegoś czasu, gdy odwiedzałam księgarnie i inne sklepy, gdzie dostępne są kolorowanki, kusiły mnie kolorowanki dla dorosłych. Ale jakoś nigdy nie miałam okazji przyjrzeć im się z bliska. Z pomocą przyszła mi firma Stabilo organizując konkurs na swojej stronie. Wiadomo jak jest okazja to trzeba szczęścia spróbować. No i udało się. Najpierw myślałam, że grałam o kredki, ale gdy dotarła do mnie paczuszka moje oczy aż zapłonęły. Prócz kredek w paczce była też kolorowanka!! Cudo. Od razu musiałam spróbować swoich sił. Bardzo uzależniające i do tego relaksujące. 
Podobno w Biedronce są w promocji kolorowanki dla dorosłych. Chyba jutro tam zawitam i sprawię sobie mały prezent. W kolorowance Stabilo przeważają motywy roślinne, a mnie marzą się zwierzęta czy ludzie. Och, ale mnie wzięło na te kolorowanie. Do tej pory tylko podbierałam kolorowanki córce, ale to nie to samo. Tutaj trzeba się skupić, pomyśleć. One pozwalają na totalne wyczyszczenie umysłu ze zbędnych myśli. Polecam wszystkim taką formę rozrywki i relaksu w jednym. Jedyny minus to taki ,że pochłania to masę czasu, którego ostatnio za wiele nie mam, ale i tak choć parę kropek muszę pokolorować. To wspaniałe uczucie, tak patrzeć, jak z czarno-białego rysunku wyłania się kolorowy obraz, stworzony naszymi rękami. 





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz