wtorek, 2 sierpnia 2016

Oliwka z betuliną od Sylveco

Na portalu Familie.pl zostałam wybrana do testowania naturalnej oliwki z betuliną od firmy Sylveco. Pierwszy raz miałam w ogóle styczność z tą firmą, więc byłam bardzo ciekawa tego produktu. Jakież było moje zdziwienie, gdy dostałam paczkę z Oliwką, w której było też mnóstwo próbek i ulotek dotyczących produktów firmy Sylveco.



Oliwka po kilku dniach stosowania zrobiła na mnie ogromne wrażenie. Młodsza córcia ma piękną, gładką skórę, a starsza podobnie i do tego żadnego uczulenia czy wysypki (starsza córcia jest alergikiem i ma azs). Opakowanie, bo to pierwsze na co zwracamy zazwyczaj uwagę, jest przyjemne dla oka i od razu wzbudza ciepłe uczucia. Kolorystyka i szata graficzna jak najbardziej pasują do delikatnych kosmetyków dla dzieci. Grafika przedstawiająca mamę sówkę z małą sówką jest super pomysłem, podobnie jak kolorystyka, spokojna i nie bijąca po oczach. Z tego co idzie zauważyć wygląd opakowania jest dokładnie przemyślany i nawiązuje do obowiązującej mody zarówno pod względem kolorystycznym jak i motywu sowy.
Najważniejszym punktem, tym bardziej jeśli chodzi o kosmetyki dla dzieci jest skład. Co od razu rzuca się w oczy, skład jest bardzo krótki i zawiera same naturalne składniki, co w dzisiejszych czasach jest raczej rzadkością nawet w przypadku kosmetyków dla najmłodszych.
Skład: 
Olej sojowy, 
Olej ze słodkich migdałów, 
Oliwa z oliwek, 
Olej słonecznikowy, 
Wosk pszczeli, 
Betulina, 
Witamina E i tyle.
Z tyłu opakowania mamy ładnie opisane jakie jest działanie poszczególnych składników i ich wpływ na zdrowie skóry naszych pociech. 




Oliwka ta ma konsystencję żelu, co jest bardzo praktyczne, ponieważ wszystko wokół jest czyste, a nie zachlapane oliwką, jak ma to miejsce w przypadku płynnych oliwek. Do tego jest bardzo wydajna i łatwa w użyciu. Łatwo i szybko się rozsmarowuje i zostawia na skórze dziecka cienką warstwę. Bardzo dobrze sprawdza się zarówno przy dłuższym masażu malucha, jak i szybkim smarowaniu starszego dziecka. Po kilku dniach nie widzę w niej żadnych wad. Czyżby w końcu produkt idealny dla dzieci! Dodam jeszcze że w relacji cena do jakości, bije na głowę znane marki. Opakowanie 200 ml kosztuje 28,50 zł, co jak dla mnie jest super ceną. Zastanawiam się nad zakupem innych kosmetyków z tej serii, najbardziej interesuje mnie: krem pielęgnacyjny do twarzy i ciała (150 ml/29,50 zł) oraz kremowy szampon i płyn do kąpieli (300 ml/28,00 zł). Z tej serii dostępna jeszcze jest łagodząca zasypka do ciała. Zapraszam na stronę producenta Sylveco



1 komentarz: