poniedziałek, 5 listopada 2018

Somat Gold


Od kiedy przeprowadziliśmy się i zamontowaliśmy w kuchni zmywarkę gościły u nas już chyba wszystkie dostępne na rynku tabletki i środki myjące do zmywarek.

Jedne są lepsze inne gorsze. Ostatnio trafiła mi się nie lada gratka, o tuż zostałam wybrana do grona Ambasadorów Efektu Somat.
Szczerze mówiąc po tylu rodzajach tabletek do zmywarki jakie mieliśmy nie spodziewałam się cudownego odkrycia, ale muszę przyznać, że Somat mile mnie zaskoczył. Po pierwsze i najważniejsze domywa nawet bardzo brudne naczynia (przypalone mleko - co u nas jest na porządku dziennym, tłuste naczynia z obiadu, a nawet plamy z farbek itp.). Co dla mnie bardzo ważne i co dyskwalifikowało wcześniejsze tabletki do zmywarek, Somat pozostawia w zmywarce zapach świeżości i nawet po paru godzinach w zmywarce nie czuć niemiłych zapachów. Kolejnym plusem jest niewątpliwie fakt, że na naczyniach nie ma zacieków i są suche. Samo opakowanie jest przyjazne użytkownikowi nie tylko ma wyraźny kolor, co akurat u nas w domu jest ogromnym atutem (w szafce pod zlewem zazwyczaj panuje chaos) ale również wygodne zamknięcie. Polecam jako Pani domu i matka ładująca zmywarkę co najmniej dwa razy dziennie. 




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz