czwartek, 16 lutego 2017

Sensimo Slings Stamphearts Mono Dusk 3,6


Kolejna chusta z całymi fanklubami. Ceny czasami osiąga kosmiczne. Powiem szczerze, że nie brała mnie w ogóle, do czasu aż dotarła do nas na testy. Przepadłam, przepadłam na amen. Bałam się tego składu, że będzie śliska, że zbyt lejąca, że będzie się luzować. A tu ku mojemu zaskoczeniu chusta jest lekko szorstka, lejąca, a przy tym bardzo miła. Moje dziecko ją pokochało i ciężko było się nam z nią rozstać. Kolor fajny i bardzo mi się podobał - czarno szary, a nie jak wcześniej zakładałam czarno biały. Wzór stempelków z serc na żywo wygląda obłędnie i całkiem inaczej niż na zdjęciach. Do tego co mnie zaskoczyło i to bardzo córka po pierwszy motaniu od razu w nich zasnęła. Polecam zarówno dla maluszków, jak i starszych dzieci.


Dane techniczne
Długość: 3,6 m
Gramatura: 280 g/m
Szerokość: 70 cm
Skład: 40% len 60% bawełna




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz